• Login
    PreviousNext
    Search 
    •   DSpace Home
    • Tesis
    • Facultad de Psicología
    • Carrera Psicología
    • Título Profesional
    • Search
    •   DSpace Home
    • Tesis
    • Facultad de Psicología
    • Carrera Psicología
    • Título Profesional
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Relación entre autoestima y agresividad en estudiantes de una institución educativa secundaria de la zona rural de Cajamarca 

    Colorado Pomatanta, María Rosalina; Heras Cortez, Yessenia Yakelinne (Universidad Privada Antonio Guillermo Urrelo, 2020-01-27)
    El presente estudio de investigación tuvo como objetivo prinicpal determinar la relación entre autoestima y agresivdad en estudiantes de la Institución Educativa Secundaria de la zona rural de Cajamarca; asímismo, de ...
    Mantente Conectado

    Universidad Privada Antonio Guillermo Urrelo Copyright ©  UPAGU 2017 | All Rights Reserved
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorColorado Pomatanta, María Rosalina (1)
    Heras Cortez, Yessenia Yakelinne (1)
    Subject
    adolescentes (1)
    Agresividad (1)
    Autoestima (1)
    https://sites.google.com/a/concytec.gob.pe/manual-dina/secciones/lineas-de-investigacion/areas-ocde (1)
    zona rural (1)... View MoreDate Issued2020 (1)
    Mantente Conectado

    Universidad Privada Antonio Guillermo Urrelo Copyright ©  UPAGU 2017 | All Rights Reserved
    Contact Us | Send Feedback